• Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Hulzenvullers heeft 849 5 ster reviews 849
Hulzenvullers heeft 159 4 ster reviews 159
Hulzenvullers heeft 24 3 ster reviews 24
Hulzenvullers heeft 19 2 ster reviews 19
Hulzenvullers heeft 22 1 ster reviews 22

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Toni

    De machine is fantastisch, net als de verkoper. Dit is de eerste keer dat ik bij hem koop en de eerste keer dat hij iets naar mijn land verzendt. Bedankt voor alles wat je voor me hebt gedaan en ook voor het cadeautje dat je me hebt gegeven. Ik heb nog nooit zo'n goede machine gehad. De Zorr Powermatic 5 Plus Deluxe is van topklasse. Als ik dit eerder had geweten, had ik hem veel eerder gekocht. Hartelijk dank aan Patrick voor de goede en constante communicatie. Dit is de eerste keer dat ik iemand ontmoet die zijn klanten zo goed behandelt. Ik wens hem veel tevreden klanten toe. Bedankt.

    Reageer
  2. Lemha

    Goed geholpen door Patrick, snelle reactie, zeer tevreden!

    Reageer
  3. Hoe zou je Hulzenvullers beoordelen?

  4. Gerdina

    Een aangename ervaring. Een vlot en persoonlijk advies per mail gehad. De afhandeling was vlot en correct. Scherpe prijzen en garantie.

    Reageer
  5. Kevin Willems

    Reageert snel, scherpe prijs, behulpzaam bij vragen. Gewoon goede webshopof online verkoper.

    Reageer
  6. Stefan

    Helemaal top, een hele goeie machine gekregen voor een zeer schappelijke prijs. Die je kogelvrij geleverd krijgt zo goed verpakt. Ook de service bij storing is prima geregeld. Met een weekje had ik de machine weer terug. Als ik deze machine heb versleten , koop ik hier zeker weer de opvolger.

    Reageer
  7. M. a. van Verseveld hendriks

    Hele goede service bij dit bedrijf. Bestelling wordt zeer snel verzonden , heb je nog vragen wordt er heel vlug op gereageerd ook na de koop ,vindt ik zelf heel prettig. Bestelling is zeer zorgvuldig verpakt ,en het geschenkje extra wordt door mij zeer gewaardeerd. Ik beveel deze webshop van harte aan ,de eigenaar verdient dit hij doet er alles aan om een webshop te laten zijn ,hoe het moet zijn en hoe het moet gaan. Voor mij een dikke 10.

    Reageer