Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
GardenToday.nl Specialist in tuinkassen heeft 224 5 ster reviews 224
GardenToday.nl Specialist in tuinkassen heeft 72 4 ster reviews 72
GardenToday.nl Specialist in tuinkassen heeft 14 3 ster reviews 14
GardenToday.nl Specialist in tuinkassen heeft 11 2 ster reviews 11
GardenToday.nl Specialist in tuinkassen heeft 23 1 ster reviews 23

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Peter Eijkelhof

    Prima spul goede prijs, alleen de courier service van Bode Scholten is niet snel. Mijn pakket heeft er 4 dagen over gedaan om bij ons thuis te geraken. Conclusie: Het is er, mijn honden zijn blij met hun nieuwe kleden, maar de snelheid van leveren kan beter.

  2. E v Coeverden

    Mijn bestelde artikel was volgens de website op voorraad (en binnen twee dagen thuis). Ik werd twee dagen later gebeld dat mijn artikel niet op voorraad was (terwijl op de website toch echt stond dat er nog meerdere op voorraad waren). Ze zeiden over ander halve week zeker te weten of mijn artikel binnen was en dat ze mij zouden bellen. Ik werd natuurlijk niet gebeld dus heb zelf gebeld. Ze gaven aan dat ze het artikel nog niet binnen was en of ik mijn geld terug wilde. We zijn nu zo'n 8 weken verder en heb nog steeds mijn geld niet terug. Meerdere mails (5 in totaal)hebben ze niet beantwoord en wanneer ze dan toch mailden zeiden ze het snel over te maken. (Ik kan doordat ik tijdelijk in het buitenland zit niet bellen vanwege de hoge kosten dus ik ben afhankelijk van de mail.) In de laatste, zeer korte en afstandelijke mail zeggen ze het morgen over te maken. Laten we het hopen. Ik ga hier in ieder geval nooit meer wat bestellen.

  3. Hoe zou je GardenToday.nl Specialist in tuinkassen beoordelen?

  4. Ellis

    Wat mij tegengevallen is dat de bestelde artikelen die volgens de website op voorraad zouden zijn heel toevallig toch niet op voorraad waren en ik er meer dan 3 weken op heb moeten wachten. Ik ging juist voor 16.00 uur besteld binnen 2 dagen in huis volgens de website. Tja dat is dan een tegenvaller. Een meevaller is dat vanaf 35 euro kopen geen verzendkosten wordt berekend en de artikelen worden erg goed verpakt. Ik geef een OK

  5. R. Herwig

    Duidelijke site, makkelijk betellen, vlug binnen, snelle service.

  6. Evi

    Mijn lampje op zonne energie deed het na een paar keer regen niet meer,bleek binnenin bij batterij een en al roest.Stuurde een mail naar de klantenservice,kreeg pas na 19 dagen bericht terug,dat ik 1x een nieuwe zou krijgen. Ik ben hier héél blij mee,want deze doet het na alle regen van de afgelopen tijd nog steeds goed.

  7. Bram

    Besteld om de volgende dag in huis te hebben en dat is helaas niet gelukt. Toen het bestelde (onkruidbestrijding) binnen was, was het een vergeelde flacon uit 2009. Beetje jammer om zo met je online klanten om te gaan.