Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
slaapopmaat.nl heeft 88 5 ster reviews 88
slaapopmaat.nl heeft 20 4 ster reviews 20
slaapopmaat.nl heeft 3 3 ster reviews 3
slaapopmaat.nl heeft 0 2 ster reviews 0
slaapopmaat.nl heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Peter de Booy

    Prima advies. Snelle service.

    Reageer
  2. Wim van der Zee

    Bestelling binnen termijn geleverd met perfecte maatvoering

    Reageer
  3. Hoe zou je slaapopmaat.nl beoordelen?

  4. Janet Elsink

    WAT EEN GOEDE SERVICE!!!!! In augustus 2018 voor onze Kip Kompakt twee nieuwe matrassen gekocht. Omdat we ook op onze matrassen moesten zitten wilden we een mooi tijk er omheen (voorbeelden waren per post verzonden) , uiteindelijk voor iets gekozen, wat ook in boten gebruikt wordt. Helaas ging de tijk iets schuiven en waren de matrassen achteraf te zacht om op te zitten. In mei 2019 contact opgenomen. Camping vlak bij de winkel geboekt, zaterdag 's morgen matrassen laten zien, overleg over de aanpassing (voeteneind harder deel ingevoegd), eind van de dag konden we de matrassen weer ophalen. Matrassen slapen en zitten nu heerlijk!! De aanpassing was service en wat fijn dat alles op een zaterdag geregeld kon worden. TOP!!!

    Reageer
  5. Paula van de Craats

    Matras voor de caravan besteld en binnen een week op maat gemaakt en thuisbezorgd. Goede voorlichting en netjes te woord gestaan. Matras ligt heerlijk.

    Reageer
  6. Roelof Oostmeijer

    de oude caravanmatras was al 3 jaar te slap. via mobiel op zondag besteld op de camping voor onze Knaus uit 2001. binnen een week de nieuwe matras al in de caravan. slaapt prima nu. dank!

  7. Mieke Koster

    het matras is prima , maar het lag gewoon in de buitenlucht we waren op dat moment een weekend niet thuis. wij vonden dat niet fijn gelukkig was het s nachts droog maar toch , we hadden leiver geziien dat het bij de buren was afgegeven.met vriendelijke groete m.koster

    Reageer