Mijn bestelling was op tijd, echter waren de flessen slecht ingepakt. Er zat een gaatje precies op de hoek van een van de 2 flessen. T papier dat er om zat was ook een beetje nat van de shampoo die er uit was.ik heb dit telefonisch gemeld, en gezegd dat ze t beter moeten verpakken. T was immmers toch een bestaan ruim €148.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jetje Cleijsen
- Marleen
Prima! Ik was een beetje sceptisch na verschillende reviews geleden te hebben, maar ik kreeg de shampoo keurig binnen een paar dagen thuis gestuurd!
Hoe zou je Hair & Body beoordelen?
- Mech Wetzels
Top product en snelle levering !
- Anoniem
Altijd snel en zorgvuldig!
- YvHel
Erg makkelijk te vinden op de website en tegen de juiste prijs kwaliteit. De levering was netjes en op de dag als aagegeven.
- Lucy van den Berg
ik ging altijd voor 5 sterren maar het zijn er nu 4. De reden hiervan is het volgende. In de verpakking zit altijd een kortingsbon voor een volgende aankoop maar deze code van MED 10 werd niet geaccepteerd