Alles was goed
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tetiana Nikolaieva
- Doro van Vogelpoel
Hele goede service!!!
Hoe zou je Hair & Body beoordelen?
- Zeer tevreden
Snelle levering en mooie prijs voor Sebastian hairspray👍🏼
- Astrid H
Snelle levering
- annette stams
Snelle levering,en telefonisch super netjes geholpen .
- Helma Buffinga
Snel geleverd, en goede service. Het is hele fijne shampoo, zeker voor de gevoelige huid.