Ik had ingegeven dat ik het pakket op vrijdag afgeleverd wilde hebben, maar het werd woensdag al geleverd. Dat kwam niet zo goed uit. Voor de rest prima.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mirjam Oomens
- Kevin van Beek
Prima!
Hoe zou je Hair & Body beoordelen?
- Saskia Hendriks
Snelle levering, binnen 2 dagen in huis. Ook de prijs is van het product is voordelig!
- Marielle de Winter
alles ging naar verwachting; bestellen en bezorgen...
- Jacqueline
Bestelling en levering is prima. Alleen kon ik deze keer de dag en het tijdsslot aangeven waarop ik mijn bestelling bezorgd wilde hebben. Heb ik gedaan voor een vrijdag, maar ik kreeg de bestelling 4 dagen eerder geleverd. Geef dan niet de mogelijkheid om een keuze te maken, want dit had totaal een nut.
- Margreet van Slooten
Tevreden zondag besteld, woensdag ontvangen.!!!