prima service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yvonne
- Jolanda
De eerste keer dat ik hier besteld heb, en is een goede ervaring geweest. Producten goed verpakt. Er was iets niet op voorraad en ik kreeg daar keurig een mailtje over met daarin de verwachte lever datum en dat klopte ook. Er zat ook een geschenkje bij wat ik altijd heel erg waardeer omdat je zo een product kan uitproberen. Al met al zeker een aanrader, ik zal er zeker weer bestellen.
Hoe zou je Hair & Body beoordelen?
- Rijndert
Snelle en vlotte service. Bestelling was goed verpakt en omdat het bedrag boven de €40 was, werden er geen verzendkosten berekend. Altijd leuk! Geen ervaring met nazorg en garantie, is tot nog toe niet nodig gebleken.
- Dania
Ik ben erg tevreden, er is ook goed met mijn klacht omgegaan, fijne klantenservice!
- alexander
te lange levertijd
- MIsha
Vrijdagochtend besteld, begin van de middag al een bevestiging dat de order verzonden is. De volgende dag bezorgd. En ook nog eens een heel scherpe prijs. M.a.w. helemaal top!