op google gezocht op armbanden en kwam bij jullie uit. Superleuk, betaalbaar. Ik ga vast vaker bestellen!!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Aukje Schaper
- Mirjam
Helemaal blij met mijn armband! De foto's zijn erg mooi geworden. Ik had de bestelling al snel binnen.
Hoe zou je Gewoon! Sieraden beoordelen?
- Birthe
Zeer tevreden ,vandaag besteld morgen in huis
- Lisanne van Middendorp
Foto op het bedeltje is veel minder mooi dan online. Ik ben best wel teleurgesteld
- Carina van Krugten.
Mooie armband met foto's en namen voor mijn dochter besteld, ze was er heel blij mee. Had 2 bestellingen geplaatst omdat ik iets erbij wilde toevoegen, nadat ik gemaild had dat het eigenlijk 1 bestelling was kreeg ik al snel een reactie en is er 1 bestelling van gemaakt.
- Marloes
Mooie sieraden, met zorg gemaakt en verzonden. Zeer snelle levertijd. Een vriendin er blij mee gemaakt en toen toch ook maar nieuwe voor mij zelf besteld.