heel leuk maar het cadeau is voor de dochter en die is pas in december jarig
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- gooyen
- B.
Goede service! Foto's (zwart-wit) waren wel wat kleiner en minder duidelijk dan verwacht.
Hoe zou je Gewoon! Sieraden beoordelen?
- Coumans
Heel tevreden over de bestelling en super snelle levering. Het is heel erg mooi. Mijn schoonzus zal er heel blij mee zijn. Bedankt.👍😊
- Charlotte Martens
Erg leuke armband mogen ontvangen met de 3 namen van mijn kinderen erop. Soepel bandje met handig sluit en schuifriempje. Erg blij mee!
- Tatiana
Super mooi en snelle service.. Gepersonaliseerde armband besteld. Voor mij een herdenking armband. Ben er erg blij mee een trots
- Cindy
Heel tevreden, tas is perfect en supersnel geleverd!!!