Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Alleeninkt.nl heeft 1104 5 ster reviews 1104
Alleeninkt.nl heeft 287 4 ster reviews 287
Alleeninkt.nl heeft 33 3 ster reviews 33
Alleeninkt.nl heeft 11 2 ster reviews 11
Alleeninkt.nl heeft 25 1 ster reviews 25

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Sam Rosen

    Ik ben zeer tevreden. De prijs is goed, de kwaliteit is goed, snel geleverd, wat wil je nog meer. Groetjes, Sam

  2. Frits Verdonk

    Gisteren een op 1/12/15 bestelde set PGI-550XL+CLI-551 6 set ontvangen, supersnel, echter bij ontvangst bleek helaas de PGI-551 GY er niet bij te zitten. Een telefoontje en de ontbrekende cartridge zou mij worden toegezonden, en ja hoor " een woord een woord" vanmiddag 3/12/15 de ontbrekende cartridge ontvangen. Mijn hartelijke dank voor het vertrouwen in mij en het supersnel herstellen van de vergissing, fantastisch.

  3. Hoe zou je Alleeninkt.nl beoordelen?

  4. caroline struyck

    Goede klantgerichtheid en daarbij ook klantenservice!! Nick van alleeninkt.nl heeft me perfect geholpen, nadat ik kort met hem gesproken had over (voor mij) onbruikbare cartridges. Binnen mum van tijd had ik bruikbare cartridges in huis. Gestuurd door Alleeninkt.nl!! Ik ben fan!

  5. Tiemen Meijer

    vanwege de lage prijs 2 zw en 2 kl cartridges besteld. Helaas ging de eerste kl cartrigde na een week al kapot. Toch licht geirriteerd een mailtje gestuurd naar alleeninkt.nl. Dezelfde dag nog het aanbod gehad de cartrigde te vervangen en een nieuwe te sturen. Twee dagen later (vandaag) de catrigde inderdaad gehad. Super service uit de kunst. Warme douche.

  6. Ton Miltenburg

    Bestellen en ze komen hun belofte ook na ik had ze besteld en een dag later in huis en werkelijk goed doen niet onder voor de echte ik heb inmiddels ook mijn 2e bestelling in huis

  7. J. Plooijer

    Inderdaad binnen 24 uur in de brievenbus, zelfs hier op Terschelling! Kwaliteit is OK. Volgende bestelling zeker weer bij deze webwinkel.