Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Alleeninkt.nl heeft 1104 5 ster reviews 1104
Alleeninkt.nl heeft 287 4 ster reviews 287
Alleeninkt.nl heeft 33 3 ster reviews 33
Alleeninkt.nl heeft 11 2 ster reviews 11
Alleeninkt.nl heeft 25 1 ster reviews 25

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Bene koers

    Zeer snelle levering goede prijsverhouding en toch van goede kwaliteit. zeker de moeite waard om weer een bestelling te doen.een aanrader dus. Bene.Koers

  2. Ricardo

    Overzichtelijke website waar gemakkelijk door te navigeren is. Ik had binnen no-time de juiste cartridges gevonden. Bestellen en betalen was ook eenvoudig en de levering was ook verbazingwekkend snel. De cartridges werken boven verwachting goed, werden allen direct door de printer herkend. Ik merk wel dat ze iets sneller leeglopen dan de originele cartridges maar dat is gelet op de prijs niet erg. De kwaliteit van het afdrukken is prima.

  3. Hoe zou je Alleeninkt.nl beoordelen?

  4. Syl Duchatteau

    Gigantisch snelle afhandeling 03-03-2016 om 14.30 besteld en vandaag 04-03-2016 om 10.00 bij de post. Grandioos ! Daarbij heb ik het multiple besteld Hp 364 xl eigen merk terwijl ik normaal HP origineel bestel , ik had mojn bedenkingen gezien de prijs ....maar niks is minder waar deze cardridges zijn perfect

  5. Werner van der Zel

    Voor het eerst bij Alleeninkt cartriges besteld voor mijn Brother printer,zeer snel geleverd na intallatie bleek de blauwe cartrige niet goed te werken,Alleeninkt gemaild hierover en ze stuurden direct een nieuwe die ik de volgende dag al in huis had gevraagd of ik de "oude" terug moest sturen,antwoord nee hoor gooi maar weg. Perfecte service! mijn volgende bestelling zeker weer bij Alleeninkt,

  6. Julien

    Perfect. Besteld op dinsdag en geleverd op donderdag.CLS

  7. Susanna

    De originele inktpatronen van brother zijn tegenwoordig zelfs duurder dan een nieuwe printer. Dacht eerst een nieuw toestel aan te kopen tot ik hoorde van een huismerk wat veel voordeliger is. Heb een testafdruk gedaan die prima is van kwaliteit. De bestelling en verzending is heel vlot en correct verlopen. Zal zeker reclame maken bij familie en vrienden.