De afgelopen jaren heb ik extra lange T-shirts besteld en naar tevredenheid besteld en gedragen . Bij mijn laatste bestelling voor 87 euro besteld, de t-shirts die ik normaal bestelde waren op, en heb daarom de duurdere Beeren t-shirts besteld. Dezelde maat welke mij al jaren bevielen, ook na veelvuldig wassen op 30 graden. De Beeren zijn na 1x wassen strakke Madonna shirts geworden. In de lengte en omvang sterk gekrompen. Nee, het ligt niet aan de wasmachine die dit nog steeds keurig op 30 graden doet. De reactie van Beeren en de verkoper is eigenlijk , jammer maar het is uw eigen schuld!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Leon Scheepers
- John
Snelle levering
Hoe zou je T-shirt Plein beoordelen?
- Ben Coelho
Zoals gewend ging de bestelling goed en op tijd geleverd
- Cor Haaksman
Het is OK
- Mike
Webshop reageert niet op klachten over hun artikelen. Inmiddels bijna 4 weken later en nog altijd geen reactie. T-shirts gewassen en gedroogd volgens instructies en zijn nu niet meer bruikbaar.
- Daphne
Makkelijk besteld en snel geleverd ondanks dat er feestdagen tussen zaten.