Bestelling was zoals verwacht! Mooie prijs kwaliteit verhouding!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dorine De Clercq
- Marjolein Wickenhagen
De maten vallen erg groot, kleur goed
Hoe zou je T-shirt Plein beoordelen?
- KB
Levering helemaal OK. Voldoende snel. Alleen de maatvoering klopt niet. Het Xxl Fruit o/t Looms tshirt is misschien XXL voor Aziatische dames, maar voor Hollandse valt het gewoon als een (niet heel ruime) L. Gelukkig was ik gewaarschuwd.
- Dick
Goed produkt voor een mooie prijs en kerurig op tijd geleverd.
- Paul Beekhuizen
Levering later dan verwacht. Kwaliteit shirts is goed.
- Taeke
Alles was naar wens zo als verwacht,