De volgende dag de shirts inhuis had problemen met het invullen van de bestelling kreeg daarna 3 e-mails maar een telefoontje en alles werd keurig geregeld ben dus erg tevreden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- W J Hendriks
- Lody Scheffer
Snelle levering, prima prima kwaliteit en juiste maat.
Hoe zou je T-shirt Plein beoordelen?
- Anja Bevers
Heb gekregen wat ik besteld had. En snel.
- Fiona Jansen
Heb het artikel helaas nog niet ontvangen dus dan kan ik nog niets beoordelen over het product. Mvg fiona
- Steven Nessen
IK HAD PER VERGISSING DE VERKEERDE KLEUR AANGEGEVEN, EN NA VERBETERING BLEEK DAT IK 24 IN PLAATS VAN 12 SHIRTS HAD BESTELD , DE SCHIRTS WAREN VAN PRIMA KWALITEIT WERDEN VLOT GELEVERD, EN HET GELD VAN DE RETOUR ZENDING WERD VLOT TERUG GEBOEKT ( PRIMA !)
- Hassan Ahallak
Ik vind de bedrukking heel slecht