Op zoek naar een stapel gewone zwarte t-shirts van een bepaald merk kwam tshirt-plein te voorschijn. Bestelling geplaatst en een paar dagen later de t-shirts in huis. Waren heel goed verpakt, verzending was wat aan de lange kant maar dat was geen probleem.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Justin Cromberge
- vladislav evdokimov
Heel tevreden,!
Hoe zou je T-shirt Plein beoordelen?
- Martijn Sitsen
Prima geregeld, snelle levering en duidelijke communicatie.
- Meredith Bernadina
Ik had gisteren een mail gestuurd om door te geven dat ik mijn pakket niet heb ontvangen,ik kreeg dezelfde dag reactie en dat vond ik fijn. Ik liep gelijk naar mijn buurvrouw om te kijken of mijn pakket bij haar lag. Het bleek dat het pakket inderdaad bij haar lag volgens mij sinds afgelopen zaterdag. IK VOND JAMMER DAT IK GEEN KENNISGEVING IN MIJN BRIEVENBUS HEB ontvangen ,maar dat ligt aan de besteller neem ik aan.
- djemka halilovic
Heb m'n pakket nog niet ontvangen ..en het is nu inmiddels een 5 dagen later na de bestelling.
- Nanda Hogewoning
T'shirts zijn goed. Iets te groot, maar dat risico loop je altijd met kleding bestellen op internet. Was wel wat warmer...