Het is eng om dingen te bestellen via internet . Je weet niet of het past of dat de maat goed is. Het is mijn goed bevallen . Snelle service goede maat goede lengte . Heel goed bevallen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sylvia Oudenallen van
- M Burgdorffer
Bestelling was lang onderweg. Dit werd niet gemeld. Pas toen ik belde. Ter compensatie wel 2 t shirts gratis gekregen.
Hoe zou je T-shirt Plein beoordelen?
- Celine Kotan
Heel erg tevreden met de verzending maar ook het product zelf.
- Coen van Zon
Gewoon goed !!!!!!
- Ruby
Ik had mijn bestelling woensdag besteld en vrijdag al in huis. En ook nog een Top bestelling!! Echt een aanrader!!
- Chaima Adahchour
Ik ben tevreden van mijn bestiling echt een aan rader besteling was ook snel 2 daagjes had ik het