S Meijer
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij T-shirt Plein, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Nadat
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Nadat
Mooie shirts en vlot geleverd
prima levering snel geleverd
Allereerst duurde het erg lang voor de bestelling werd geleverd. Toen dit eenmaal was gebeurd bleek deze niet compleet. 5 shirts besteld, 1 geleverd. Direct geschreven, maar tot heden (10dgn) geen reactie. Het begint inmiddels meer te lijken op bedrog dan op een foutje. Ik begin te vrezen dat ik gewoon mijn geld kwijt ben. Na het schrijven van bovenstaande is het restant accuut geleverd met een excuusmail. Dus wel goed gemaakt, maar waarom pas na negatieve recensie. Eind goed al goed.
Snelle levering en de t- shirts waren netjes verpakt. Ga zeker nogmaals een bestelling plaatsen.
Goede kwaliteit en snel geleverd