Ontzettend leuke kleding van goede kwaliteit! Ik had de vraag of ik het nog bijtijds binnen kon krijgen voor een bepaalde gelegenheid. Er is ontzettend hard gewerkt en jawel het was op tijd binnen! Dus een mega snelle levering en super klant gericht. Service was top! Veel contact gehad en vrijwillig binnen een uur altijd een respons! Ik kan het aanraden voor iedereen!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marlous
- Marjo
Verrassend assortiment, helemaal te gek! Mooie kwaliteit en goede service.
Hoe zou je Minis Only beoordelen?
- Jessica sparnaaij
Wederom goeie service en levering. Kan altijd je vragen stellen en snel antwoord. Voor advies etc.
- Tessa Bonhof
Zeer goed! Altijd een hele goede service, de producten zijn altijd snel thuis bezorgd. Direct contact met de klant middels mail of persoonlijke berichten via Facebook. Ik ben ontzettend tevreden en maak vaak reclame voor mini's only naar vrienden of kennissen.
- Sanne
Fijn contact, overleg over de maat ed. Snelle levering! Prachtige kleding.
- Femke
Top, snelle levering en goede kwaliteit!