Fijne snelle service en verzending! Er bleek iets mis te zijn gegaan met de bestelling, mail gestuurd en zeer snel reactie ontvangen. De levering ook nog sneller San verwacht dus erg tevreden!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nancy den Dekker
- Tessa van Regteren
Ik vond de bestelling goed! Vond alleen de strik nogal groot.. Leek iets groter als op de foto. Pakketje snel geleverd!
Hoe zou je Minis Only beoordelen?
- W
Goede en snelle service! Producten van goede kwaliteit.
- Anoniem
Snelle levering, goed verpakt
- Mariska de groot
Leuke spullen in de webshop! Mooie website en makkelijk te bestellen. Ook snel in huis en mooie kwaliteit. Erg tevreden dus
- Sanne
Goede webshop, besteld, alles netjes afgehandeld en snel bezorgd.