- Veel te late levering. - Verpakking is niet heel aangekomen (strik los/kapot). - Ontzettend karige manier van het printen van het 'van-voor' label (gewoon zelf geprint en met lijm opgeplakt). Voor jullie 'geluk' dat de producten zo leuk zijn en ik daarom mijn bestelling niet geannuleerd heb, maar ik zal er voortaan wel 2x over nadenken voordat ik weer bij jullie bestel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Daphne Driebergen
- Jennifer de jong
een goeie overzichtelijke webshop! En een snelle levering. Product is geweldig. Ik ben tevreden en mijn dochtertje ook
Hoe zou je Minis Only beoordelen?
- Mandy
Fijne webshop,overzichtelijk...en een goede service!
- Lizzy
Hele snelle service en super leuke spullen!
- Geertje van Gils-Adema
Duidelijke site, snelle levering!!
- joyce
Leuke producten en snelle, nette levering. Fijn dat je kan kiezen uit verschillende manieren van verzenden. Voor herhaling vatbaar :)