Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Groenovatie® heeft 2013 5 ster reviews 2013
Groenovatie® heeft 554 4 ster reviews 554
Groenovatie® heeft 132 3 ster reviews 132
Groenovatie® heeft 123 2 ster reviews 123
Groenovatie® heeft 274 1 ster reviews 274

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. F

    6 lampjes besteld. Een van de lampjes binnen twee dagen kapot. Ook knipperen ze zichtbaar, bij snelle oogbewegingen/rondkijken zie je het geknipper duidelijk. Erg onrustig lichtbeeld dus, geen aanrader

  2. PaGo

    Leuk lampje, maar in de gebruiksaanwijzing komt de drie standen schakelaar voor 3 lichtsterktes/kleuren niet voor. En er is geen aan/uit knop, waardoor je de aansluitdraad toch moet doorknippen en die schakelaar zelf moet plaatsen.

  3. Hoe zou je Groenovatie® beoordelen?

  4. J. Bareman

    Snelle levering

  5. Pierre Bourgeois

    Professioneel bedrijf en redelijke prijzen

  6. Lia

    Na week wachten nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Status order blijft op in afwachting staan. Na aantal dagen telefonisch contact gezocht met de vraag hoe het met mijn order staat. Antwoord: helaas kan ik dit niet zien, ik stuur een mailtje naar mijn collega met de vraag of ze contact opnemen. Waaroo ik vraag is op welk termijn kan ik een reactie verwachten. Vandaag nog anders morgen is het antwoord. Helaas drie dagen later nog steeds geen reactie. Weer gebeld nog steeds geen antwoord. Mail gestuurd geen reactie. Zeer slechte service.

  7. Angele

    Mijn bestelling wordt maar niet geleverd. Diverse pogingen om dit bedrijf daarover te vragen wat er aan de hand is. Emails gestuurd, wordt niet op gereageerd. Gebeld met de klanten service, wordt niet opgenomen. Nog een keer gebeld, krijg ik een helpdesk aan de hand die de boodschap door zal geven maar zelf niets kan zeggen over mijn bestelling (wat heb je daar aan?) Zou doorgeven aan betreffende personen dat ik er over contact heb gezocht via telefoon en email, maar inmiddels is het al weer twee dagen later en weekend dus zal wellicht pas maandag weer wat horen. Echt waardeloos om zo met de klanten om te gaan.....