6 lampjes besteld. Een van de lampjes binnen twee dagen kapot. Ook knipperen ze zichtbaar, bij snelle oogbewegingen/rondkijken zie je het geknipper duidelijk. Erg onrustig lichtbeeld dus, geen aanrader
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- F
- PaGo
Leuk lampje, maar in de gebruiksaanwijzing komt de drie standen schakelaar voor 3 lichtsterktes/kleuren niet voor. En er is geen aan/uit knop, waardoor je de aansluitdraad toch moet doorknippen en die schakelaar zelf moet plaatsen.
Hoe zou je Groenovatie® beoordelen?
- J. Bareman
Snelle levering
- Pierre Bourgeois
Professioneel bedrijf en redelijke prijzen
- Lia
Na week wachten nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Status order blijft op in afwachting staan. Na aantal dagen telefonisch contact gezocht met de vraag hoe het met mijn order staat. Antwoord: helaas kan ik dit niet zien, ik stuur een mailtje naar mijn collega met de vraag of ze contact opnemen. Waaroo ik vraag is op welk termijn kan ik een reactie verwachten. Vandaag nog anders morgen is het antwoord. Helaas drie dagen later nog steeds geen reactie. Weer gebeld nog steeds geen antwoord. Mail gestuurd geen reactie. Zeer slechte service.
- Angele
Mijn bestelling wordt maar niet geleverd. Diverse pogingen om dit bedrijf daarover te vragen wat er aan de hand is. Emails gestuurd, wordt niet op gereageerd. Gebeld met de klanten service, wordt niet opgenomen. Nog een keer gebeld, krijg ik een helpdesk aan de hand die de boodschap door zal geven maar zelf niets kan zeggen over mijn bestelling (wat heb je daar aan?) Zou doorgeven aan betreffende personen dat ik er over contact heb gezocht via telefoon en email, maar inmiddels is het al weer twee dagen later en weekend dus zal wellicht pas maandag weer wat horen. Echt waardeloos om zo met de klanten om te gaan.....