Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Groenovatie® heeft 2012 5 ster reviews 2012
Groenovatie® heeft 554 4 ster reviews 554
Groenovatie® heeft 132 3 ster reviews 132
Groenovatie® heeft 123 2 ster reviews 123
Groenovatie® heeft 274 1 ster reviews 274

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. A.G. Steegstra

    Hele goede service. En mooie kwaliteits producten.

  2. Francois

    Op zondag na 20:00 uur besteld, de volgende dag in huis!

  3. Hoe zou je Groenovatie® beoordelen?

  4. Karel de Roo

    Prima

  5. Simon

    Zeer slechte klantenservice en de website geeft misleidende informatie over de producten. Klantenservice denkt absoluut niet mee met de klant en geeft geen garantie op de producten.

  6. Krista van ooijen

    Prima prijs kwaliteit verhouding en 1 van de weinige winkels waar ik de lampen die ik nodig had kon vinden. Daarnaast was de levering snel en werd ik per mail goed op de hoogte gehouden over mijn orde tot aan verzending aan toe! Binnenkort hebben we nog extra lampen nodig en ik bestel ze zeker weer hier.

  7. Marion

    Heb 4 lampen gekocht. Een lampje geprobeerd en nu werkt deze niet. Lampje direct verwijderd. Contact opgenomen met Klantenservice. Technisch verhaal over de dimmer, dus oude lampje gegevens toegestuurd en de specs van de dimmer. Zij wisten het ook niet. Na heen en weer gemail en waar ik bij de leverancier van de dimmer volgens hen moet gaan navragen of mijn dimmer wel geschikt is voor ”fase aansnijding”. (Electra is een maand geleden nieuw opgeleverd)in andere winkel lampje gekocht. Die werkt prima. Nu mag ik alle lampjes niet terug sturen. Hoe dan! Ze werken niet! Denk je dan dat we vier nieuwe dimmers gaan aanschaffen omdat die niet werken met de lampjes? Zonde van het geld dus mag ze nl geen van vieren terug sturen! Belachelijk gewoon! Ik zou hier nooit meer kopen! De klantenservice is ook niet zo snel als ze beweren