Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
boekjevankarton.nl heeft 2128 5 ster reviews 2128
boekjevankarton.nl heeft 403 4 ster reviews 403
boekjevankarton.nl heeft 48 3 ster reviews 48
boekjevankarton.nl heeft 15 2 ster reviews 15
boekjevankarton.nl heeft 9 1 ster reviews 9

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Roy Thijssen

    Wow dit is echt gaaf! Mijn persoonlijke ervaring is alleen maar goed. Super mooi boekje (ik heb het boekje met de extra dikke pagina's besteld). Service ook goed. Ik had een vraag op de mail gezet en kreeg om 22:00 uur nog antwoord, thx Claudia! Alle 3 de boekjes werden mooi op tijd geleverd. Nu wil ik nog meer boekjes maken!

    Reageer
  2. Ronny D'hooge

    Eerst en vooral is mijn naam niet Jan en tot nu toe (19 augustus 2015) heb ik het boekje van karton nog altijd niet ontvangen, jullie hebben het verstuurd op 14/08/15 en ik zou het krijgen binnen de 2 à 3 dagen

    Reageer
  3. Hoe zou je boekjevankarton.nl beoordelen?

  4. Hetty

    De eerste keren was ik heel tevreden over boekje van karton. De kwaliteit van de foto's is nog steeds uitstekend, alleen wat is er met de omslag gebeurd? Het is ineens niet meer afgerond, zoals de rest van de pagina's, maar er zit een soort van vierkante kaft omheen, wat mij betreft geen verbetering...

    Reageer
  5. Xxxy

    Hopeloos. Ik heb het boekje op maandag besteld, zodat het ruim op tijd binnen zou zijn. De maandag erna wilde ik het boekje namelijk meegeven aan emigrerende familie. Op woensdag kreeg ik de melding dat het boekje binnen 1-2 werkdagen zou komen. Niet dus. Echt heel erg vervelend. Nu is het boekje te laat en overbodig. Ook omdat de firma blijkbaar niet de service van track and trace aanbiedt, waardoor ik zou weten waar ik aan toe ben. Ze zijn ook slecht bereikbaar. Weggegooid geld.

    Reageer
  6. Arina Jipping

    Een super leuk en origineel kraam cadeau kunnen maken met deze website. Snelle levering ook! Het boekje ziet er mooi uit en de bladzijdes voelen ook alsof ze heel wat kindertandjes kunnen weerstaan. Ik ga het zeker aanraden aan vrienden, familie en kennissen. Tips: in de ontwerptool is het lastig te zien of een foto of tekst exact in het midden staat. Daarnaast hebben wij het grote boekje besteld en daarbij is de kaft net iets anders als de bladzijdes binnenin, de kaft heeft punten zeg maar en zo stond hij niet op de foto, ik had liever gehad dat de kaft hetzelfde was als de overige bladzijden zodat je echt dat kartonnen boekje idee krijgt zoals op de afbeeldingen.

    Reageer
  7. Angelique van Kranendonk - Laan

    Goede service en een prachtig fotoboekje

    Reageer