Er staan 2 fouten in mijn boekje. Na telefonisch contact nog foto's door gestuurd en ze blijven vol houden dat ik dat fout er in heb gezet. Ik kan een korting van 30 % krijgen. Of ik ooit nog wat bij hun ga besellen. Dacht het niet!!!! En hoezo geven jullie wel een korting van 30% als jullie niks te verwijten is? Beetje dubbel he. Ik zou hier nooit meer wat bestellen!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- mandy
- Snamelsna
Snelle afhandeling en een prachtig eindresultaat! Wij zijn erg blij met een voor ons wel zeer dierbaar boekje, waar ook ons 2 jarig zoontje met hartelust in kan bladeren.
Hoe zou je boekjevankarton.nl beoordelen?
- Peeters
Ik ben ontzettend tevreden met het boekje - heel gebruiksvriendelijk om te maken en het resultaat is echt bijzonder mooi. Hartelijk dank ook voor de snelle levering en het via e-mail verder opvolgen. De verjaardag van mijn nichtje wordt nu extra fijn dankzij dit leuke persoonlijke cadeautje. Dankjewel van een zeer tevreden klant uit Belgie.
- Martine Veldkamp
Top service!! Erg mooi boekje. Ik ben zeer tevreden! Echt een aanrader.
- Mandy
Heel erg goed! Uitstekend contact/service. Het boekje voldeed niet helemaal aan verwachting en ik kreeg kosteloos een nieuwe. Top!
- Pauline
Mooi systeem om het boekje in elkaar te zetten, snelle levering. Wel zijn de pagina's erg glanzend, maar de kwaliteit is verder heel goed.