verkeerd artikel ontvangen.....hierover gereclameerd, echter er word niet gereageerd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- john
- cor vrij
snel vriendelijk
Hoe zou je Reclycar de Boer beoordelen?
- F. Reulen
Prima bedrijf. Werd gebeld met doorgeven prijs. Rekent normale verzendkosten (geen 30 of zelfs 40 euro, zoals andere bedrijven doen) . Onderdeel snel geleverd, werkte en 3 maanden garantie. Ten zeerste aanbevolen!
- sprokkereef
klantvriendelijkheid lied te wensen over, product gekocht en was toen bij andere vijf euro goedkoper en ook de verzendkosten waren bij anderen minder tot wel vijf euro minder.
- Mangnoesing
Ik heb een koplamp besteld,krijg de verkeerde toegestuurd,stuurt het terug via Post nl betaal 6.95 dit bedrag vergoeden ze niet.Ik maak de fout niet.Moet mijn geld van de koplamp nog op mijn rekening krijgen.Men is laks wat dat betreft.
- JR Freitag
Snelle levering, goede kwaliteit, vriendelijke medewerkers