Goed
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rep. Bedr. Boessenkool
- George
Prima gereageerd, snel opgestuurd, onderdeel liever niet meer versturen onder de voorwaarde dat er een handtekening gezet moet worden voor ontvangst. Als je er dan niet bent neemt PostNL het zo weer mee ipv afgeven bij buren oid. Onderdeel wordt er vandaag ingezet!
Hoe zou je Reclycar de Boer beoordelen?
- umit
uitstekend top service . ben zeer tevreden
- .G. Janssen
Als reactie op mijn bestelling in de kleur antr, grijs, werd mij bericht dat het onderdeel alleen in de kleur blauw voorradig was. Ik bestelde het toch. Het werd direct geleverd. Groot was mijn verrassing toen ik het onderdeel in de door mij gewens3te kleur werd geleverd
- T.B.Wispelweij
Prima verzorgd!!!
- Becker
Uw ervaring