Het onderdeel was goed verpakt en snel geleverd. Het enige grote minpunt wat ik kan noemen is dat de communicatie erg kortaf is.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Thomas
- Frank
Heb onderdelen via de website besteld. Om 15.00 u besteld en betaald en om 17.00 u kreeg ik al de code doorgestuurd van het pakket en heb dit de volgende dag in zeer goede orde mogen ontvangen. Als ik meerder onderdelen nodig heb voor de auto dan weet ik waar ik ze moet bestellen !!!!
Hoe zou je Reclycar de Boer beoordelen?
- Wester
Vanmorgen het de achterlicht unit geplaatst, uiteraard probleemloos!! Bedank.
- Ed van den Broek
Snelle reactie en goede service. Goed verpakt opgestuurd!!
- R. Hendrils
via onderdelenlijn besteld, telefonisch gecheckt. Na 4 dagen in huis. Moet nog worden ingebouwd.Tot dan prima tot dusver
- Herman van den Berg
Eigenlijk was alles perfect.