goede, duidelijke zoekfunctie. levering goed geregeld.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- wouter
- C Koopman
Ik ben ZEER te vrede over de service van Reclycar de Boer. Ik had namelijk een electrice raam mechaniek voor en Mercedes, en die paste op een of andere manier niet. Na een telefonisch gesprek gehad te hebben met een medewerker werd mij zonder te vragen aan geboden dat ik hem terug kon sturen. Welk bedrijf doet dit met electrice onderdelen? Dus de volgende keer weet ik nu waar ik terecht moet. M V G C Koopman Almere
Hoe zou je Reclycar de Boer beoordelen?
- P.Klip
super
- Sebastiaan
Autopech hebben is altijd balen maar gelukkig kon de auto met een gebruikt onderdeel goedkoop weer klaar, snel geleverd!
- Albert
Snel mijn spullen binnen, netjes verpakt, helemaal tevreden
- Wim
Ik heb via de onderdelenlijn een nieuwe buitenspiegel besteld. Ik heb daarna een link gekregen voor een ideal betaling. Deze betaald. Een paar dagen later was de spiegel binnen. De factuur die ik kreeg was van een 2e hands spiegel en was dus goedkoper. Hier een mail over gezonden welke 's-nachts werd beantwoord dat de factuur verkeerd was. Hierop weer gereageerd met het verzoek mij de juiste factuur toe te zenden. Inmiddels dit verzoek 4 keer gedaan, maar men laat niets meer horen. Ik heb geen vertrouwen meer in dit bedrijf.