klijn
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Reclycar de Boer, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
gewoon goed
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
gewoon goed
Ik had een achterlicht voor mijn auto gekocht. Hij zag er prima uit, maar werkte niet helemaal OK. Na telefonisch overleg retour gestuurd en het bedrag inmiddels retour ontvangen. Prima service
Prima product. Was er zeer tevreden mee.
Prima onderdelen en snel bezorgd. Goede service.
Prima gebruikt product voor een nette prijs. Degelijk verpakt en vlot afgestuurd.
snelle levering,goede omschrijving