Men stuurt eerst de helft.. En als ik dan bel duurt het lang voordat de rest komt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Erwin van der Aa
- Tim Bodt
Makkelijk te bestellen, snel verzonden, snel ontvangen. Zaterdag besteld, dinsdag in huis. Alleen was de DCM fruit en kleinfruit 3,5 kilo uit het assortiment, en is DCM aardbeien en kleinfruit 3,0 kilo verstuurt. De orderverwerker had daar eigenlijk over moeten communiceren. Contact opgenomen en direct een reactie, en de keus gekregen de zending te retourneren, of het verschil teruggestort te krijgen. Omdat de N-P-K samenstelling hetzelfde is voor het laatste gekozen, en binnen twee dagen het verschil in prijs (2,50 euro) terug op de bankrekening. Kortom, prima service, prima producten, prima afhandeling bij klachten / problemen!
Hoe zou je devakhandel beoordelen?
- Wouter Bambust
Bijbestelling geplaatst en niet meegeleverd!
- John Foesenek
Ik ben zeer tevreden over de prijskwaliteit en de snelle levering.
- A j Scharpert
Prima
- Dirk Visser
Artikel was eerst niet op voorraad, hiervan ben ik netjes op de hoogte gebracht. Uiteindelijk het product eerder ontvangen dan verwacht. Al met al een goede ervaring