Bestelling keurig geleverd, alleen een beetje jammer dat 2 kleine doosjes nietjes die in een envelop passen €8- kost qua bezorging omdat deze in een mega doos worden bezorgd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- G van de Biezen
- Hugo van der Loo
Heb het pakket nog steeds niet na 2 weken , hoewel er stond binnen 5 werkdagen
Hoe zou je devakhandel beoordelen?
- G van der Meij
De bestelling was snel geregeld, maar de levering via DHL viel tegen. I.P.V. 2 tot 3 dagen levering werd het 5 dagen later.
- Jan Van oosten
Netjes en correcte levering.
- Michel de Jong
De bestelling ging perfect. Kreeg alleen nadat ik de goederen al had ontvangen pas de bevestiging dat de goederen waren verzonden...
- J. Wilst
snel besteld, mooi oprijd en goed verpakt geleverd.