Makkelijk te bestellen . Goede website👍........ Dit scheermes scheert echt soepel en is naar mijn mening goed vergelijkbaar met klassieke en soortgelijke modellen. Het ziet er mooi uit, vooral het ontwerp van het handvat , het is niet te zwaar . Maar wel zwaar genoeg om het scheermes zijn werk te laten doen zonder dat je druk hoeft uit te oefenen . Het handvat qua grip is optimaal . Ik beveel het iedereen aan die, misschien al in het bezit zijn van klassieke scheermessen met een gesloten kam , zichzelf eens wil verwennen met een Merkur Safety Razor 42C . Een aanrader ! 👍
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rudi
- Bas
Top producten,snelle levering, veel keus,
Hoe zou je MijnBaard.nl beoordelen?
- Beard balm
Had azbane beard balm besteld en twee dagen later al ontvangen. Jammer genoeg, slecht afgesloten potje met als onaangename geur tot gevolg. Heb dit laten weten en twee dagen later stond post nl met nieuw potje aan de deur en deze keer met een aangename geur. Super bedankt. Mijn baard.be 👍
- Joost
Immeasurable vergeten een cadeau toe te voegen bij meerdere bestellingen voor sinterklaas. Even gebeld en het werd direct geregeld, had nog niet opgehangen en ik had de bevestiging al in de mail. Verder super producten, ook de cadeaus zijn in goede aarde gevallen. Haalde voorheen mijn spullen in een winkel in de stad, maar mijnbaard.nl heeft er een paar nieuwe klanten bij denk ik.
- Sjaak Hof
Wat een geweldig bedrijf met mooie scheer artikelen en lage prijzen. Maar vooral een goede service als er iets niet klopt, wat zelden voorkomt. Een snelle levering en ik ben heel blij met deze Mijnbaard. ga zo door.
- Ben V.H.
Had enkele flesjes baardolie, pommade en een kam besteld. 16 uur na bestelling reeds voor mijn deur.goede service en duidelijke communicatie van mijnbaard zelf.Van de producten zelf heel tevreden. Aangename geur en doet zeker zijn werk.Enkel jammer dat 1 flesje beschadigd was geraakt (wss tijdens transport want we weten allemaal hoe verdeelcentra en koeriers met onze pakjes omgaan ) en de hele inhoud van mijn pakketje in olie bedekt was. Los daarvan raden mijn baard en ik zeker mijnbaard aan.kwalitatieve betaalbare producten en voor elk wat wils.