Zeer snelle reactie na bestelling en de volgende dag al in huis,en mijn was al aantrekkelijk maar nu is hij helemaal "Woods" aantrekkelijk . Dikke pluim voor www.mijnbaard.nl
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tanja
- Ron
De service van de web winkel "Mijn baard" was snel en uitstekend. Toen bleek dat de door mij bestelde baardkam niet meer op voorraad was werd ik hierover snel geïnformeerd en in de gelegenheid gesteld een ander formaat toegestuurd te krijgen. Toen ik aangaf geduldig te wachten op de door mij bestelde variant werd er als geste voor het wachten een snor wax aangeboden. Toen na melding dat de betreffende kam weer leverbaar was ik aangaf wegens vakantie niet in staat op tijd bij het Kiala punt te zijn, werd aangeboden het post te versturen. Bij terugkomst van vakantie de enveloppe met kam en wax gevonden. Zoals uit bovenstaande blijkt een professionele en vriendelijke service, naast mooie producten. Kortom een tevreden klant die zeker terugkomt. Groet, Ron
Hoe zou je MijnBaard.nl beoordelen?
- Mike
Eerste keer besteld bij MijnBaard.nl en alle lof voor deze winkel. Overzichtelijke website, goed en snel betaal/leverproces. Wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en alles volgens afspraak binnen 24 uur geleverd. Top. Over de bestelde producten, ik ben nog kompleet nieuw in de wereld van de baardverzorging en nog zoekende naar een passende geur/lijn. Ben nu gegaan voor de huisproducten van MijnBaard en hoewel de producten super zijn is het nog niet helemaal mijn geur. Dus blijf zoeken naar een geurtje die wel bij me past. Wellicht een ideetje voor MijnBaard: maak een heel klein kennismakingpakket met oliën, waxes e.d. van jullie huismerk zodat een newbie zoals ik een goed overzicht krijgt wat er allemaal te koop is.
- Dorien
Fantastische service, kwam zoals beloofd de volgende werkdag aan. Omdat ik vermeld had dat het om een verjaardagscadeau ging, vond ik mijn productje in de doos terug, netjes ingepakt in een mooi papiertje. Ik bestel hier vanaf nu elke keer als ik een product nodig heb voor mijn vriend! Ook bij vragen kreeg ik meteen een antwoord. Topsite, topservice!
- C. van Weenen
Veel keuze, mooie prijzen, snelle levering en erg klantvriendelijk! Een absolute aanrader!!
- Dre de Zeeuw
Heey,,,, Goede service....snelle en nette levering van de gevraagde spullen. Gr Dre