Baardbalsem van Mr Bear Family besteld. geen ervaring met dit merk, dus was benieuwd. Eergisteren besteld en gister al in huis! super blij mee. Goede en snelle service, ik ga hier zeker vaker bestellen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Perry
- B.Reessink
Supergave site waar je geen genoeg van krijgt!! Wat ik persoonlijk zeer waardeer is de persoonlijke benadering bij vragen en/of opmerkingen.
Hoe zou je MijnBaard.nl beoordelen?
- Jacco
Goede service, Bij bestelling boven de 40 euro krijg je een gratis kam welke helaas hiet bij mijn bestelling zat. Mailtje gestuurd of dit wel klopte bleek dat ik dit niet had aangevinkt..... Maar tot mijn verbazing werd deze toch nog nageatuurd en had ik de kam 2 dagen later toch nog op de deurmat liggen. Helemaal top. Bedankt voor de goede service. (Zouden meer bedrijven moeten doen).
- Bas
Niets dan lof! Prettige prijzen, goede service, vriendelijke mensen en snelle levering. Ook de wat lastigere vragen (mbt tot ingredienten en allergieen) worden voor je uitgezocht en beantwoord. Voor mij was dit de eerste bestelling maar ga er maar vanuit dat jullie er een klant bij hebben!
- JOHAN KRUIZINGA
Mijnbaard.nl is een winkel met een breed scala aan verzorgingsprodukten voor de man. Een ruim assortiment met ook nog eens de kennis is huis om je te adviseren over wat je het beste kunt gebruiken. De bezorging kan aan huis tegen een kleine vergoeding, of kosteloos via kiala. Ideaal dus als je niet altijd thuis bent. Mijnbaard heeft vaak leuke aanbiedingen en voor mij is dat toch reden om wekelijks te kijken wat er voorbij komt. Alles is overzichtelijk ingedeeld in duidelijke categorieën, maar je kunt ook alles op een hoop gooien als je nog niet weet wat je zoekt. Dit betekent niet dat ik op wekelijkse basis iets bestel, maar is wel reden genoeg om vaker langs te komen.
- Ron
Woody baardolie en Honest Amish premium baardolie besteld. Goed spul! Mooie flessies... kom hier zeker terug voor meer baardzooi.