Bij mijnbaard.nl de Naturel Beard Soap van Honest Amish besteld. Toen de postbode het keurig ingepakte doosje door de bus gooide, maakte mijn hart een sprongetje. In het pakketje zat een mooi, voor mannen handzaam, blok zeep. Handgemaakt en niet zo'n voorgevormd standaard zeepje. De geur is een mengeling van houtsoorten, lavendel en koekjes. Dit door de subtiel verwerkte kruidnagel. Ik ben gelijk onder de douche gesprongen om lekker te gaan poedelen. Na het inmasseren van mijn baard even de zeep in laten trekken en dan uitspoelen. Gelijk voel je de zachtheid in je baard. Na het afdrogen en kammen voelt je baard de rest van de dag vol en schoon aan, plus dat hij niet ruikt naar de bloemetjes van de conditioner van de vrouw des huizes. Mijn baard maakt een sprongetje als ik ga douchen, dit is Zeep! met hoofdletter Z en uitroepteken. Punt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Berry Kool
- Danny Thie
Duidelijke website. Vragen worsen snel beandwooed. Duidelijke kennis is hiis. Snelle levering, waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Perfecto :-)
Hoe zou je MijnBaard.nl beoordelen?
- VRC
Gister mijn bestelling ontvangen. Ik had baardolie en baardbalsem besteld. Bij het bestellen was iets mis gegaan, ik had nog 2 andere producten in mijn winkelwagen gedaan die ik uiteindelijk niet meer wilde. Bij het betalen niet goed opgelet en toen ik eenmaal betaald had zag ik dat ik de 2 producten die ik uiteindelijk niet meer wilde ook betaald had. Ik heb toen gelijk gemaild met de vraag of ze die producten uit mijn bestelling konden verwijderen en het geld konden terug storten. Nog diezelfde dag had ik het geld terug op mijn rekening. Goede service en goede producten!
- JB
Pakket was goed verpakt en zag er netjes uit bij ontvangst. Je ziet dat er met veel zorg gewerkt wordt aan het verzenden van de producten. Ook een erg leuke site! Persoonlijk zou ik minder snel de Kiala-verzending kiezen in de toekomst, dit duurde mij wel wat te lang.
- Jonathan
Zeer goede service en heel klantvriendelijk! Ook erg snelle reactie op mails met vragen, echt super.
- Patrick053
Nadat product niet op voorraad was toch nog een snelle levering, prima service!