Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
MijnBaard.nl heeft 578 5 ster reviews 578
MijnBaard.nl heeft 33 4 ster reviews 33
MijnBaard.nl heeft 5 3 ster reviews 5
MijnBaard.nl heeft 3 2 ster reviews 3
MijnBaard.nl heeft 5 1 ster reviews 5

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Allard

    Top assortiment voor de trendy man. Super snel in huis.

  2. Sander

    Een goede klantgerichte en snelle service bij mijn baard.nl een echte aanrader voor snor en baard verzorging.

  3. Hoe zou je MijnBaard.nl beoordelen?

  4. Remco

    Zeer overzichtelijke site, voelde als bebaarde man direct als thuiskomen! Vanuit nieuwsgierigheid de honest amish Beard Balm besteld, deze heb ik nog niet Op een andere nederlandse website kunnen vinden, dus qua aanbod voor mij een streepje voor op de rest. Ik ben zelfgemaakte baardolie gewend, dus de prijs van het product was even wennen. Maar gratis verzending neemt die moeilijkheid ook weg. Twee dagen na mijn bestelling zoals vermeldt werd mijn pakket geleverd. Dus ook qua Levering exact wat je verwacht van een goede webwinkel. Ik kom hier zeker nog eens kijken als ik wat nodig heb! De baardbalsem bevalt overigens zeer goed, vond de geur wat minder maar met een paar druppels citroenolie ruikt 'ie voor mij perfect. Mn baard wordt er zacht van en blijft goed in vorm. Kortom, zeer tevreden!

  5. François Hollande

    Très bon site avec des prix plus intéressant qu'en France, une équipe à votre écoute pour vous conseiller (si vous parle un peu anglais^^) et produit de qualité ! Rien à redire, je conseil ce site les yeux fermés !

  6. Arie drost

    Goede producten en levering helemaal top

  7. Maik

    Ik ben normaal nooit zo van de reviews, maar dit keer weer ik me graag laten horen. Sowieso een leuke en gebruiksvriendelijke webshop, met mooie speciale producten. Ik heb hier onder andere lekkere baard lotion, wasgel, wax, borsteltjes en kammetjes besteld. 1 keer zat er wat vertraging in de levering van de wax. Netjes een persoonlijk bericht, en een mooie baardenkam erbij. Leuk gebaar! Waar ik eerst een wildgroei van plukken haar op m'n gezicht had, kan ik nu wel zeggen, dat mede door de producten en dus mijnbaard.nl, een volwaardige baard heb! In geen 10 jaar tijd heb ik denk de haren op m'n hoofd gekamd, maar m'n baard ben ik nu 2 x op een dag aan het kammen en aan het stijlen! Whaha, lijk wel een wijf! Kortom, leuke shop! Een echte aanrader!

    Reageer