Naar omstandigheid betrffende het weer is de levering toch vlot gegaan.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gerardus Koelewijn
- Helen
De stalen en later ook het vloerkleed zijn top. Het voldoet helemaal aan mijn wens en ook de stalen service hielp enorm bij het kiezen. Oorspronkelijke keuze bleek in het echt toch te licht van kleur, waardoor meerdere kleuren stalen bestellen een goede service was. Qua verzending klopt dit niet helemaal met de website. De stalen kwamen met DHL. Daarnaast was de communicatie vanuit de vervoerder van het kleed niet optimaal. Door het winterse weer had dit vertraging maar dit werd niet gecommuniceerd. Communicatie met webkarpet zelf was erg prettig!
Hoe zou je Webkarpet beoordelen?
- Jolanda Heijkoop
We moesten er even op wachten door vakantie en het weer maar afgelopen maandag werd dan eindelijk ons nieuwe kleed bezorgd en wat zijn we er blij mee. Een mooi beige kleed, niet al te groot omdat we onze mooie vloer niet willen afdekken
- Nardy van Mierlo
Door de feestdagen werd het karpet later geleverd maar ik werd netjes op de hoogte gebracht . Voor de levering is Webkarpet ook afhankelijk van de transporteur . Ik ben erg tevreden .
- Liza Plooij
Eerst wordt er een datum afgesproken voor levering, hele dag voor niks zitten wachten.. nieuwe datum werd gepland, de bezorger ( hij was alleen) bracht het kleed niet naar de eerste verdieping, wat wel was afgesproken, nadat ik hem wel had geholpen hem uit de bus te tillen. Wij zijn op leeftijd en moesten het zelf maar oplossen. Toen het kleed eindelijk boven was, was het niet het kleed die we hadden besteld.. meteen gemeld bij webkarpet maar wachten nu al een week op antwoord. Alles is allang betaald natuurlijk ..We zijn helemaal niet blij!
- Joke Verberne
Voldoet aan onze verwachting. Heel fijn dat je vooraf stalen kunt bestellen zodat je weet wat je koopt. Mooi vloerkleed met antieslip, ook dat de hondenharen van onze berner sennenhond er heel makkelijk af te zuigen zijn.