Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Noodzaken heeft 1608 5 ster reviews 1608
Noodzaken heeft 248 4 ster reviews 248
Noodzaken heeft 16 3 ster reviews 16
Noodzaken heeft 6 2 ster reviews 6
Noodzaken heeft 5 1 ster reviews 5

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Daan Kloeg

    Zelden zo'n goede service meegemaakt bij een webwinkel, helmaal top!

  2. Eerste bestelling

    Heel tevreden, alles was compact maar veilig ingepakt. De producten lijken goed te kloppen met de omschrijvingen/foto's (ik heb nog niet alles uitgeprobeerd), en er zat nog een cadeautje bij ook. Verder was de telefonische bereikbaarheid goed en werd ik vriendelijk te woord gestaan. Ik zal er in de toekomst met vertrouwen een bestelling plaatsen zodra ik er uit ben wat er nog mist in mijn BOB.

  3. Hoe zou je Noodzaken beoordelen?

  4. Erwan Vrignaud

    Al meerdere keren wat besteld en alles werd snel geleverd en keurig netjes verpakt. Website werkt ook prima. Ook vaker een vraag gesteld via e-mail en altijd netjes binnen een paar uur reactie. Vriendelijke lui, ik doe graag zaken met ze.

  5. Bianca

    - Snelle levering - goede service - Bij de bestelling zat nog een kleinigheidje :-)

  6. Tevreden klant

    -Snelle reactie op vragen/mail. -Gekochte artikel is dezelfde dag verzonden en was binnen 24 uur bij mij thuis. -Alles was goed verpakt en het (kwaliteits-)artikel was als omschreven. -In het pakket zat nog een leuke attentie (cadeautje) -Al met al, service zoals je het graag ziet!

  7. P.V.

    Mijn ervaringen met noodzaken.nl zijn zeer goed! De voorlichting is van grote klasse en heel klantgericht. Duidelijke, vriendelijke en snelle communicatie, plus verstand van zaken. Als iets uitverkocht is, wat altijd kan gebeuren, is het mogelijk om het te reserveren al voor het weer op voorraad is. De bestellingen die ik gedaan heb zijn heel snel verstuurd en bezorgd. Daarbij zijn de spullen goed verpakt waardoor ik alles keurig netjes en zonder schade heb ontvangen. De kwaliteit van de producten die ik gekocht heb is bij alles heel goed. Ook leuk dat er een presentje bij zat. Kortom: Een betrouwbaar top bedrijf met uitstekende service!!! In hoofdletters een AANRADER!