Heb eerst enkele produkten via de website besteld omdat ik wist wat ik wilde hebben. Hierbij ook nog wat emails uitgewisseld om meer details te krijgen. Dit alles werkte prima. Daarna nog bij de winkel langs geweest omdat ik nog wat andere producten in handen wilde hebben voordat ik ze kocht. Ook hierover ben ik erg tevreden. Behalve dat er goede producten zijn is de kennis over deze produkten ook erg goed. In het totaal erg te vreden en zal zeker weer komen of online kopen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ernst
- Lotje is Prepared
Ik wilde al een tijdje heel graag een bug-out-bag bestellen en heb in overleg met de eigenaar van Noodzaken zo'n BOB samengesteld. Ik ben er ontzettend blij mee. En nog bedankt voor de extraatjes en vele tips!
Hoe zou je Noodzaken beoordelen?
- L.K.
Zeer goede service, vriendelijk, bijzonder klantgericht in de communicatie. Produkten zijn ook af te halen wat betrouwbaarheid vergroot. Een breed aanbod en veel informatie op de website over de produkten, soms voorzien van informatieve filmpjes. Verpakking en verzending was in orde. Aanrader!
- Kim
Alles in orde. Geen klachten verder.
- Leon H.
Ik ben de eerste die zijn ervaring deelt, yes! :-). Misschien omdat tevreden mensen dit minder snel doen? Ik was in ieder geval aangenaam verrast door het leuke kadootje bij de bestelling. Verder was het gewoon prima, goed ingepakt, volgens mij ook goede spullen, maar dat moet zich nog bewijzen op lange termijn.