Gisteren hebben wij een puch fiets besteld,vandaag netjes rijklaar ontvangen.prima fiets rijdt perfect
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2019, wegens voldoet niet aan eisen
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Frank
- Bonny
Ik heb een moederfiets besteld en de dag erna kreeg ik hem netjes geleverd! Dus dat was super. Helaas was een gedeelte van de voorremmen kapot. Ik nog dezelfde dag opgebeld. Ze vroegen of ik een foto wilde mailen van de kapotte onderdelen. Dit heb ik dezelfde dag nog gedaan. Daar heb ik niets meer van gehoord. Ik heb nog een keer gebeld en ze wisten precies waar het over ging en ze zeiden dat ze die zelfde dag de onderdelen zouden opsturen en dat ik het de volgende dag in huis zou hebben. In middels ben ik bijna 1,5 week verder en nog steeds geen onderdelen en niets meer gehoord. Erg jammer!!! Ik ga hier niet meer bestellen ik betaal liever iets meer bij een andere webshop waar wel meteen alles goed geregeld wordt.
Hoe zou je https://www.spaarbikes.nl beoordelen?
- Rene
Online mijn nieuwe fiets besteld en werd direct geleverd.Zeer goed verpakt en snel in elkaar te zetten. Het is een hele degelijke fiets voor een geweldige prijs.
- Jelle
Bewust van te voren gebeld of er op tijd kon worden geleverd. Was geen probleem. Toch veel te laat geleverd. Toegezegd kettingslot als compensatie ook nooit mogen ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd. Als je een keuze hebt zou ik nog even verder kijken.
- B. van Gelder
Ik heb voor mijn net 14 jarige dochter een fiets besteld. Ze was harstikke blij. Fiets werd 3 weken later bezorgd dan toegezegd. Door de vertraging hadden ze beloofd de fiets gemonteerd en rij klaar te leveren. Ook zouden ze een fietsmand er gratis bij leveren ter compensatie. Ik heb op 23-2 onderstaande mail gestuurd. Ook dit keer geen enkele reactie! 'Ik heb 3 keer eerder gemaild zonder een reactie van jullie kant. Zojuist heb ik naar jullie gebeld zonder resultaat. Ik wil graag een oplossing voor het feit dat jullie mijn 14 jarige dochter 3x hebben teleurgesteld. 1. 3x toezegging qua bezorgingsdatum wat jullie niet konden waarmaken. 2. Toezegging ter compensatie een fietsmand te leveren. 3. Fiets zou gemonteerd en rijklaar geleverd worden. Ik wil graag zsm de witte fietsmand, die op 10-2 is toegezegd, geleverd krijgen. Wat mij betreft is het dan afgehandeld.'
- Pieter
Perfect geholpen, goede service, snelle levering. Ik ben helemaal tevreden over dit bedrijf!