Prima goedkope transport fiets gekocht,rijdt goed ,stuurt goed etc,mijn kleinzoon was er blij mee,moest een kleine aanpassing doen aan transportrek,geen probleem,anders moete maar een compleet in elkaar gezette fiet kopen. j kroes
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2019, wegens voldoet niet aan eisen
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- j.kros
- Gerard van Zanten
Elektrische fiets besteld Elektrische fiets besteld, keurig op tijd geleverd. Op de website even rondgekeken voor mijn vrouw naar een elektrische fiets, vervolgens telefonisch contact gehad, goed geadviseerd door de eigenaar, uiteindelijk besteld en fantastische fiets wel. Goede kwaliteit voor goedkoop. Ik zal in het vervolg hier mijn fietsen bestellen. En Spaarbikes, jongens goed gedaan!
Hoe zou je https://www.spaarbikes.nl beoordelen?
- Priscilla Guiljam
Vogue jumbo besteld hier. Snel geleverd dat was top. Echter bij het in elkaar zetten kwamen we erachter dat en de voorlamp en een belangrijke schroef voor het bevestigen mist. Gelijk gemaild 5 dagen later nog steeds geen antwoord. Daarna kwamen we erachter dat de rechtertrapper er niet op wil. Helemaal gedaan zoals het hoort; in het vet, checken links en rechts, met de hand indraaien naar links en dan aandraaien met de sleutel. Trapper gaat er niet in! Klein stukje dan gaat ie niet verder. Spaarbikes kan “niks” doen alleen nieuwe trappers sturen. “Ga maar naar je lokale fietsenmaker”. Gedaan en fietsenmaker geeft aan dat de crank niet in orde is. Dus oftewel ze hebben een fiets met een fout geleverd. Nou top spaarbikes gaat niks doen en nu moet ik er zelf nieuwe cranks op laten zetten twv €50. Supertof dit. Ik raad niemand aan om iets te bestellen bij dit flutbedrijf!!!
- Roelof
Slechte ervaring met spaarbikes. Bij de fiets misten het slot en de standaard, en de mand die ik er extra bij besteld heb, was een kleinere dan die ik besteld heb. Toen ik hierover gebeld heb, werd ik onbeschoft behandeld. Ik werd niet netjes te woord gestaan. Op de mail of ik de te kleine mand mag retourneren wordt niet gereageerd. Ik ben nu 30,- kwijt voor een mand die ik niet besteld heb. Daarnaast lijkt de kettingkast niet te passen die erbij is geleverd. Hadden wij de reviews maar eerder gelezen. Hopelijk zijn andere mensen slimmer, en gaan naar een andere winkel.
- Bart van der Ham
Gisteren een fiets gekocht voor mijn kleine dochtertje. Goede service, gratis kettingslotje erbij gekregen, ik ben tevreden en kom hier zeker terug. Ik kan Spaar Bikes aanbevelen!
- Calvin
Tevreden, aanrader