Webwinkel komt de afspraken niet na. Op 17-1 artikel besteld, 18-1 kreeg ik een mail dat de bestelling verzonden was. Nu, 24-1 nog steeds geen spoor. Ondertussen al een aantal keer gemaild en gebeld, zonder resultaat. Krijg gewoon geen antwoord. Dit terwijl ze aangeven dat ze binnen 2 tot 5 werkdagen reageren. DPD al een paar keer aan de telefoon gehad (vandaag nog), maar zij hebben geen zending ontvangen welke naar mijn adres moet. Vaag! De communicatie is erg slecht, de bestelde pomp heb ik nog niet gekregen dus daar kan ik niet over oordelen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kees
- Gerrit
Prima bedrijf, de bestelde ventilatorbox werd binnen de afgesproken tijd geleverd. Na ontvangst bleek dat er schade was aan het ventilatorhuis (transportschade), na email contact werd voorgesteld het beschadigde apparaat bij een handelaar in de regio te ruilen tegen een ander exemplaar. Zodoende had ik een dag later alsnog een onbeschadigd exemplaar.
Hoe zou je CV-Sanitairkorting beoordelen?
- Sandra
Zeer snelle levertijd! Daarbij prima service en hulp bij bestelling retourneren. Nieuwe bestelling wederom zeer snel geleverd, ondanks oud en nieuw ertussen. Erg tevreden!
- eveline hendrickx
OP 1 december een bestelling geplaatst voor een EVO Wifi kit met 4 radiatorknoppen. De bestelling werd onmiddelijk betaald per overschrijving maar tot op heden nog geen mail of goederen mogen ontvangen.
- Niels Beekman
2 x in korte tijd een bestelling gedaan. Prima en snel uitgeleverd. Enige nadelen zijn de moeilijke bereikbaarheid en bij de 2e bestelling de levering met DPD: die gaven geen verwachte levertijd aan. Evohome is een supersysteem, werkt erg eenvoudig en goed.
- Saskia
Vorige week Honeywell evohome WiFi gekocht. In eerste instantie problemen met de basis unit. Perfect opgelost door cv-sanitair korting. Binnen 2 dagen een nieuw werkend exemplaar ontvangen. Het systeem werkt goed, makkelijk en overzichtelijk.