Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
SportEmotion heeft 303 5 ster reviews 303
SportEmotion heeft 128 4 ster reviews 128
SportEmotion heeft 16 3 ster reviews 16
SportEmotion heeft 7 2 ster reviews 7
SportEmotion heeft 17 1 ster reviews 17

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. P Lansink

    Mooie snelle levering .

  2. 'FEMKE van Dam

    Zeer tevreden over de snelle levering. Ook bij het omruilen omdat een te klein badpak besteld was

  3. Hoe zou je SportEmotion beoordelen?

  4. Roderick

    Voor 15:00 besteld en morgen in huis, toppie

  5. Gernaat

    Al paar keer een bestelling gedaan bij Sportemotion. Het bevalt mij uitstekend! Mijn dochter heeft een zwembril op + sterkte nodig en zij verkopen zwembrillen op sterkte. Bestellingen binnen no-time in huis en prima verpakt. Voor mijn zoon nu ook een zwembril besteld van Arena en die zit ook heel mooi. Vanwege de prima service en kwaliteit van de artikelen, zal ik zeker vaker een bestelling plaatsen bij Sportemotion. Bedankt Sportemotion!

    Reageer
  6. BELLEC

    Vond de website bij toeval. Hoewel ik geen Nederlands spreken, bestelde ik zonder problemen. Mijn bestelling werd onmiddellijk verwerkt. Ik het product ontvangen door DHL in een zeer korte tijd. Uitstekende ervaring. Als de gelegenheid zich voordoet zal ik opnieuw bestellen.

  7. Marcia den hartog

    Diverse malen bij sportemotion een turnpakje gekocht in de winkel. Altijd zeer tevreden over de kwaliteit en hulp in de winkel. Door mijn positieve ervaring heb ik voor onze turnvereniging ook pakjes besteld bij sportemotion. Dat begon allemaal erg goed de bestelling werd zorgvuldig geplaatst en goed nagelopen. In 6-7 weken zou onze bestelling binnen zijn. Allemaal uitstekend. 7 weken gingen voorbij maar geen bericht van de winkel. Toen maar even een mail gestuurd. Er was wat vertraging maar er werd gehoopt dat ze die week binnen zouden komen. Een week verstreek weer. Geen bericht van de winkel. Dus toen maar weer een email. Er was nog niets binnen en het was niet duidelijk waarom niet. Dit werd nagevraagd. Na een week nog geen bericht hierover van sportemotion. Tijdens de training even een moment gezocht om te bellen met de winkel aangezien er geen reactie kwam. Het moest nagevraagd worden en ik zou erover teruggebeld worden. Na 2 uur wachten nog niet teruggebeld. Inmiddels was het bijna sluitingstijd. Daarom zelf nog maar even gebeld. Er werd niet begrepen gereageerd op mijn wens om graag op de hoogte gehouden te worden. Ze wisten nog niets dus hadden ook geen reden om te bellen. Gelukkig de dag erna goed nieuws. De bestelling zou die week binnen zijn en naar ons verzonden worden. En ja hoor! Op dinsdag krijg ik gelukkig een mail dat de spullen binnen zijn! Daarmee hebben wij de ouders en meiden benaderd om ze blij te maken dat hun spullen er die week zouden zijn. De dag erna krijg ik een factuur toegestuurd waarin nog enkele spullen ontbreken. Een uur na ontvangst van de mail bel ik met sportemotion om hier opheldering over te vragen. Er wordt niet begrepen gereageerd. Ik had nog even moeten wachten en dan had ik bericht gekregen waarom de spullen er niet bij zaten. De bestelling werd net ingepakt en ze waren heel blij dat dit deel er al was. We kregen 20% korting op de pakjes vanwege de vertraging. De telefoon werd erg abrupt opgehangen. Een beoordeling matig, mijn eerdere ervaringen met sportemotion waren uitstekend. Helaas heeft het contact bij deze bestelling mijn vertrouwen toch erg beschadigd...

    Reageer