29 september een badpak besteld, inmiddels is het 13 december en heb ik nog steeds niets ontvangen. Tussendoor nooit enig bericht ontvangen, behalve antwoord op een mail die ik half november schreef. Behoorlijk waardeloos dus.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tanja Hermans
- Margriet
Wij hebben zeer goede ervaring van het afhandelen van een klacht door Sportemotion. Zelfs in de vakantieperiode is de klacht binnen 1,5 week naar onze tevredenheid afgehandeld. Er was goede en duidelijke communicatie.
Hoe zou je SportEmotion beoordelen?
- Judit
Wij zijn zeer tevreden over onze klachten afhandeling! Het was klantvriendelijk, professioneel en heel snel. Bedankt!