Kleding valt altijd veel te klein. Zelfs XL gaat niet over mijn bovenbeen, terwijl ik normaal een m heb
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Daisy Metselaar
- annemie welten
Snelle levering
Hoe zou je Uwantisell beoordelen?
- Iris van der Schoot
Snel geleverd! Kwaliteit is goed. Gewoon altijd super tevreden!
- Michelle en nick In t groen kaethoven
Wat een geweldige outfit de 3delige parel set tule rok , los broekje , en een losse top! Ik ga shine op tomorrowland en decibel bedankt damens voor de goede service! Groetjes!
- Cheree Leij
Super service , altijd netjes verpakt en super snel verzonden en altijd de volgende dag in huis !, we love Uwantisell
- Daphne
Doet wat ze beloven.