Voor 22:00 uur besteld morgen in huis, we zijn nu 4 dagen verder en nog steeds geen pakket geleverd, je verwacht normale levering maar het gaat met de postbode mee omdat het in de brievenbus past nu heb ik nog steeds geen pakket zonde als je het voor bepaalde tijd nodig hebt en dus niet optijd binnen is. Pakket kan terug gestuurd gaan worden erg jammer!…
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Chantal
- Antonia de Jong
Leuk bedrijf met goede service!
Hoe zou je Uwantisell beoordelen?
- CR
Super geweldige service. Pakketjes zijn altijd mooi en goed ingepakt. Maten zijn goed, nooit een verkeerde bestelling gekregen.
- Esther vd Berg
Snel, veel keus en originele kleding
- Angela Visser
Snel geleverd, goede communicatie,netjes verpakt
- Regina Tsaturyan
Geweldige service en mooie kleren!