In april hebben wij een doek besteld, de levering daarvan ging goed. Echter was er iets mis met het doek en vanaf dat punt verliep alles zeer teleurstellend. Er werd geheel niet of zeer laat gereageerd op zowel e-mail als telefoon. De service laat erg te wensen over. Uiteindelijk is pas in oktober de boel afgehandeld. We waren er toen al zodanig klaar mee dat een vervangend doek voor ons niet meer hoefde, de zonnige dagen waren immers al voorbij. Eindstand: veel betaald en geen passend doek.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2021 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Elaine
- Laurens
Na de online bestelling ontving ik twee automatisch gegenereerde emails. Toen de beloofde levertijd verstreken was, keek ik online voor reviews en vond nogal wat negatieve, maar ook positieve. Ik besloot om het bedrijf een kans te geven. Men informeerde mij dat er een grote backorder is op zonnedoeken vanwege de grote vraag. Ofschoon een maand later, is de zonnedoek uIteindelijk keurig bezorgd. Het had geholpen als ik sneller bericht had ontvangen over de langere levertijd. Verder prima verzorgd. Scherpe prijs. Informatie op de website klopt
Hoe zou je Zonnedoeken.nl beoordelen?
- Maaike
slecht te bereiken, wordt bijna niet gereageerd op mail, ipv paar werkdagen 5 weken gewacht op zonnedoek
- Desiré
Wij wilden schaduw in onze overkapping, maar hadden daarvoor nogal wat meters te overbruggen. Pim nam alle tijd om onze eigen ideeën door te spreken en daar de voor- en nadelen, maar ook mogelijkheden en onmogelijkheden bij te benoemen. We waarderen zijn eerlijkheid en kennis van het product. Communicatie verliep snel en duidelijk. Het doek is keurig geleverd en hangt er heel mooi bij. Hier gaan we jaren plezier van hebben!
- Rick
22 april bestelling geplaatst (en betaald) na bevestiging per mail niets meer vernomen over de levering, na een paar dagen gaan mailen, geen reactie. Gaan bellen, geen reacties. Bijna een maand verder via Whatsapp één keer een contract moment kunnen krijgen, dat er aangegeven werd ik allang het product geleverd moet hebben en dat het uitgezocht ging worden en alsnog geleverd zou worden, na drie dagen geen mail/levering of reacties op vragen die ik nog stelde. Zeer slechte service !
- E Zilverberg
Product was niet op voorraad, maar ik kon wel bestellen en betalen. Hoorde na 5 dagen iets.