j dekker
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Zonnedoeken.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Prima
Lidmaatschap per 2021 stopgezet
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Prima
Zonnedoek werd snel geleverd, maar het doek bleek vies en stonk. Een foutje dat snel hersteld wordt, hoop ik. Inmiddels is er gelukkig snel (binnen 2 dagen!) een nieuw doek geleverd. Zo moet het!
Snelle levering, netjes volgens afspraak!
Heel goed geholpen, goed advies en praktische tips.
Zeer slechte ervaring en heel slecht en grof behandeld!!! Tot nu toe al bijna een jaar bezig met een zonnenscreen. Eerst een doek besteld werd op gehangen door een of andere prutser, is overspannen weg gegaan. Doek heeft altijd scheef op gerold en niet goed in gemeten. Na een hoop vijven en zessen een nieuw screen moeten bestelen, er wert gezegd dit is het beste wat er is kunt er niet door kijken. Half jaar moeten wachten leverancier faliet hoop smoesjes. Eindelijk de dag dat het geleverd wert, 2 weken gewerkt derde week liep het doek vast. Met een hoop pijn en moeite een monteur van de fabriek kunnen krijgen om langs te komen. Monteur is er achter gekomen dat de gewichten aan de onderzijde van de screen aan een kant zaten door dat die Pipo het doek op zijn kop heeft gezet met de montage. Ook bleek de afstanbedirning niet goed af gesteld en de stroomkabel tegen het kozijn gespijkerd terwijl de monteur gezegd heeft het kan gewoon door het profiel. Ook te horen gekregen van de fabriek dat er een doek is waar je niet door heen kunt kijken terwijl de Pipo zij dat dit het beste was. Al bij al koop niks bij die gast! En als je er geen verstand van hebt blijft er af en laat het mensen in meten en monteren die er wel verstand van hebben! Dit bedrijf is een schande voor de fabriek die het gemaakt heeft.
Doet niet eens de moeite te reageren op 3 verzonden mails nav gedane offerte.. kortom ZEER klant onvriendelijk en eigenlijk behoorlijk arrogant voor een ondernemer die iets wilt verkopen