Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Natuursteenvoordelig heeft 200 5 ster reviews 200
Natuursteenvoordelig heeft 11 4 ster reviews 11
Natuursteenvoordelig heeft 0 3 ster reviews 0
Natuursteenvoordelig heeft 0 2 ster reviews 0
Natuursteenvoordelig heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Baarlo

    Snelle levering, goed meegedacht, super vriendelijk contact en prachtige stenen. Super bedankt Jelle

  2. Heleen

    Wat een goede service zowel via de app als bezorgen, ze helpen je heel goed ook als je wat anders wil gaan ze voor je op zoek

  3. Hoe zou je Natuursteenvoordelig beoordelen?

  4. Bert

    goed contact met Jelle, bestelling gedaan en kreeg als optie 'afhalen'. afspraak maken via whats app verliep vlot. snelle beantwoording en bestelling werd klaar gezet. Ontving daarvan een foto voor de juiste lokatie. Uitstekend geregeld!

  5. Koen

    Goed contact. Enkele tegenslagen gehad in de levering, maar telkens naar behoren opgelost. Zou hier nogmaals kopen.

  6. Jan & Lau

    Goede prijs, snelle levering en topservice Dag Jelle, Hartelijke dank voor de service, de snelle levering en goede prijs... Én de topper, de chauffeur, Rob, als ik het goed onthouden heb... Wát een aardige Limburger... én met de kooiaap, ging het goed vd losplaats aan het begin van ons stadje (niet geschikt voor de grote vrachtwagen) naar onze Noordervesting, via het wandelpad... Alles is in goede order ontvangen We wensen jullie een fijne zomer. Hartelijke groet vanuut't Monnickendamse Jan & Lau Ps gelukkig kon het vd stadswal, naar benee ipv omhoog... het ging als een tierelier

  7. DB

    Geweldige service. Denken mee. Reageren snel. Ook de bezorging ging perfect. Ook een proefsteen ontvangen was in mijn geval mogelijk. Ik vond het best spannend om te kopen bij een online winkel. Alles bij elkaar helemaal top. Bedankt. Jelle.