Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
UniekeStickers.nl heeft 1061 5 ster reviews 1061
UniekeStickers.nl heeft 255 4 ster reviews 255
UniekeStickers.nl heeft 28 3 ster reviews 28
UniekeStickers.nl heeft 17 2 ster reviews 17
UniekeStickers.nl heeft 31 1 ster reviews 31

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Sandy Woude

    De maten die ik ingevuld had klopten niet met de maten die ik thuis kreeg dus de raamstickers waren voor mij niet te gebruiken.

  2. Wim Hendrickx

    Photobehang gekozen , Behang is van goeie vliesbehang kwaliteit en laat zich heel makkelijk verwerken Wat ik aan deze webwinkel ( UniekeStickers.nl ) is het feit dat je u eigen maten van de muur kan opgeven rekening houdende met een 10 tal cm ( breedte en 10 cm hoogte ) paste deze bij levering perfect op de muur. Print zelf is van uitstekende kwaliteit , heel netjes en zuiver zelfs op grote oppervlakte . zeer tevreden , is een Eyecatcher voor iedereen die onze living betreed en niets dan positieve reacties over het knappe effect dat dit creëert in onze woning .

  3. Hoe zou je UniekeStickers.nl beoordelen?

  4. Dirk Gorter

    Voor onze zoon die helemaal weg is van de Brandweer fotobehang besteld, en omdat wij de muren niet vertrouwen Uniekestickers het ook laten monteren. Binnen een paar uren waren beide wanden behangen en waanden wij ons bij een kazerne en het leek net of de wagen echt in zijn kamer stond. Kortom een geweldige ervaring. Leveren snel en bij montage ook nog eens netjes en schoon. heb nog een klein idee voor deze kamer en die gaat zeker naar Unieke stickers

  5. W.W. Bade

    Na bestelling, korte reactie over de door mij opgegeven maten. Is door het bedrijf uitstekend uitgevoerd met duidelijke werkomschrijving. Het staat prachtig.

  6. Maureen Zwanepol Quaars

    Goed geholpen met het ontwerp

  7. Sjoerd Fontein

    In 1 woord: TOP!